INICIATIVA DO CONSUMIDOR critica as empresas cárnicas polo seu segredo

Acusación de bloqueo informativo contra a industria cárnica alemá

Nun proxecto financiado pola FUNDACIÓN HANS BÖCKLER, a Asociación Federal CONSUMER INITIATIVE realizou unha enquisa a máis de 200 fabricantes de carne alemáns o ano pasado sobre a calidade do produto, a situación laboral e a protección animal e ambiental na súa produción. A pesar de todos os esforzos e seguimentos, só 18 empresas estaban dispostas a responder ao breve cuestionario.

"Un resultado escandaloso tendo en conta a responsabilidade da industria e os escándalos actuais e os acontecementos do pasado, que en realidade deberían levar a unha apertura absoluta destas empresas", dixo Volkmar Lübke, membro do consello da INICIATIVA DO CONSUMIDOR ao presentar os resultados do estudo. . "Pero quedamos aínda máis indignados cando nos demos conta de que as empresas que responderon probablemente non sempre dixeron a verdade a través de enquisas adicionais aos comités de empresa e co apoio do Sindicato Alimentación-Gourmet-Gastronomía (NGG), algunhas foron. compróbase que as respostas recibidas son completas e precisas. Xurdiron tales inconsistencias que suscitaron considerables dúbidas sobre a política informativa das empresas. Polo tanto, esta información non se pode utilizar para crear unha guía de compra fidedigna.

Siegfried Leittretter, Referent für betrieblichen Arbeits- und Umweltschutz der HANS-BÖCKLER-STIFTUNG, wertete die Projektergebnisse als einen deutlichen Hinweis darauf, dass man sich bei der Bewertung von Unternehmen nicht allein auf freiwillige Selbstauskünfte verlassen kann. „Eine unabhängige Überprüfung der Selbstauskünfte ist im Interesse eines umfassenden Verbraucherschutzes erforderlich, besser wäre zusätzlich eine gesetzliche Verpflichtung zur Offenlegung von Daten, die für die Öffentlichkeit wichtig sind.“

Franz-Josef Möllenberg, Vorsitzender der Gewerkschaft NGG wies darauf hin, dass Arbeitnehmer und Betriebsräte wichtige Kompetenzen und Kenntnisse haben, die stärker genutzt werden müssten, um Produktqualität und Verantwortungsübernahme in der Produktion zu verbessern. „Besonders wichtig aus Sicht von NGG ist es, dass in diesem Projekt auch der Zusammenhang zwischen der sozialen Situation an den Arbeitsplätzen und den Informationsinteressen der Verbraucher hergestellt wurde.“ Wenn Verbraucher häufiger von Verstößen gegen Arbeitsrechte in der Fleischbranche erführen, könnte auch dadurch ein heilsamer öffentlicher Druck entstehen.

Hier können Sie den Fragebogen als pdf-Datei [herunterladen] um sich selber ein Bild zu machen, ob Sie diesen Fragebogen so einfach und gerne beantwortet hätten.

Quelle: Berlin [ Bundesverband Verbraucher Initiative e.V. ]

Comentarios (0)

Ata o de agora non se publicaron comentarios aquí

Escribe un comentario

  1. Publicar un comentario como convidado.
Anexos (0 / 3)
Comparte a túa situación