BVDW: 97 persent van die Duitse internet-gebruikers te kommunikeer via e-pos

Nuwe tydskrif met studiemateriaal op e-pos bemarking, diens en korporatiewe kommunikasie

Die e-pos is een van die mees gewilde manier van kommunikasie van die Duitse internet-gebruikers: 97 persent kommunikeer via e-pos, 'n driekwart van hulle betrokke te raak daagliks op hul e-pos. Oor die afgelope vier jaar, die persentasie van die internet met behulp van ten minste maandeliks e-pos aan totaal 25 persent toename. Daarbenewens, Duitsland is in die stilstaande E-pos gebruik was effens bo die EU-gemiddelde, met mobiele gebruik net onder. Dit bevestig die Bund Digitale Wirtschaft (BVDW) eV met die verteenwoordigende studie Media Scope 2012, wat is 'n kernelement van die nuwe spesialis publikasie "E Monitor". Benewens hierdie resultate, die e-pos spesialiste en skrywers verdere uitgebreide studiemateriaal vir e-pos bemarking, besigheid en diens kommunikasie en 'n opsomming van die huidige stand van e-pos, opkomende neigings en geleenthede vir ontwikkeling in die B-to-C en B- tot-B-omgewing saam. Meer besonderhede is beskikbaar op die BVDW webwerf by www.bvdw.org.

Christoph Becker (Verenigde Internet Dialog), hoof van Labs E 360 ° BVDW: "E-pos is die mees gebruikte Internet aansoek en ook die mees doeltreffende kommunikasie kanaal aan verbruikers aan te moedig om Daarom digitale kommunikasie te koop via e-pos is ook. uit 'n kommersiële oogpunt, 'n onderwerp waaroor geen maatskappy kom oor. e-pos is die sentrale "met 'n skakel Pin" in die digitale besigheid en kommunikasiedienste asook in e-pos bemarking. "

Stefan Mies (artegic), Leiter des Labs E-Mail 360° im BVDW: "Mit der Fachpublikation E-Mail-Monitor geben wir einen detaillierten Aufschluss darüber, in welche Nutzungsbereiche und Einsatzfelder die E-Mail inzwischen vorgedrungen ist und wohin sie sich entwickeln wird. Das Lab E-Mail 360° des BVDW wird diese Entwicklungen weiterhin mit Handlungsempfehlungen, Marktzahlen und Standards begleiten, um das Thema E-Mail nachhaltig im ganzheitlichen Kontext des digitalen Marketings zu verankern."

Fast jeder deutsche Internetnutzer kommuniziert per E-Mail

Der "E-Mail Monitor" des BVDW belegt, dass der Gesamtanteil an E-Mail-Nutzern in Deutschland leicht über dem EU-Anteil liegt. 97 Prozent aller deutschen Internetnutzer kommunizieren mindestens einmal im Monat via E-Mail. In Europa liegt dieser Wert bei 95 Prozent. In der täglichen Nutzung liegt Deutschland mit jeweils drei Viertel der Nutzer (75 Prozent) exakt auf dem europäischen Niveau.

Innerhalb der letzten vier Jahre stieg der Anteil der Internetnutzer, die E-Mails für private und geschäftliche Zwecke nutzen, in Deutschland um 25 Prozent. Europa verzeichnete im gleichen Zeitraum einen Zuwachs um 19 Prozent Als Datenbasis liegt die repräsentative Umfrage Mediascope 2012 unter 1.012 deutschen Internetnutzern durch das IAB Europe zugrunde.

Die neue BVDW-Fachpublikation "E-Mail Monitor"

Der BVDW setzt sich zum Ziel, den Dialog zwischen Online-Marketern, Kommunikationsverantwortlichen und E-Mail-Marketing betreibenden Unternehmensvertretern zu fördern. Dazu informiert das Lab E-Mail 360° im BVDW anhand von Studienergebnissen über aktuelle und künftige Entwicklungen, vor dem Hintergrund die E-Mail in einen ganzheitlichen Nutzungskontext der drei Kernbereiche E-Mail Marketing, Service- und Geschäftskommunikation innerhalb der digitalen Kommunikation zu verorten. Zu den Autoren der BVDW-Fachpublikation "E-Mail Monitor" zählen ausgewiesene Branchenexperten, darunter Christoph Becker (United Internet Dialog), Janine Kreienbrink (Epsilon International), Stefan Mies (artegic) und Richard Volkmann (Experian Marketing Services).

Die Fachpublikation ist ab sofort kostenfrei als PDF-Dokument auf der BVDW-Website unter www.bvdw.org beskikbaar.

Quelle: Düsseldorf [ BVDW ]

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