Fressnapf pecha o exercicio con resultados positivos
"A pesar da reticencia xeral á compra, tamén conseguimos un resultado claramente positivo en 2003 e estamos moi satisfeitos", explica Torsten Toeller, propietario e socio director de Fressnapf. Despois dun forte inicio de ano, o calor do verán tamén causou problemas a Fressnapf. "Durante a onda de calor, non só os humanos, senón tamén os animais tiñamos menos apetito, o que se reflectiu no estancamento das vendas nos nosos mercados. En novembro, con todo, os consumidores tiñan menos ganas de gastar debido ás reformas pendentes do goberno federal. En decembro aumentaron as vendas e puidemos rexistrar un aumento total de case un 20 por cento este mes - un 7,8 por cento en datos comparables - Debido a este agradable desenvolvemento, esperamos o 2004 con moita optimismo".
Das benachbarte Ausland stand im vergangenen Geschäftsjahr im Mittelpunkt der Expansionsstrategie und dort ist Fressnapf auch besonders stark gewachsen. So hat die Fachmarkt-Kette in Österreich im Jahr 2003 ihre Filialanzahl verdoppelt. In den ausländischen Märkten steigerte Fressnapf den Umsatz um 38,5 Prozent, auf bestehender Fläche um 10,7 Prozent.
In Deutschland ist Fressnapf mit 466 Märkten vertreten, in Österreich, der Schweiz, Luxemburg, Ungarn, Dänemark und den Niederlanden gibt es insgesamt 90 Märkte. In diesem Jahr sollen im In- und Ausland weitere 80 Märkte dazukommen.
Rückblickend war das Jahr 2003 für Fressnapf nicht nur nach Betriebsergebnis ein Erfolg. Zwei Ereignisse im vergangenen Jahr gehören zu den Meilensteinen in der Firmengeschichte: im Mai eröffnete das Unternehmen den 500. Markt und im Oktober wurde Torsten Toeller zum "Entrepreneur des Jahres" gewählt.
Quelle: Krefeld [ freßnapf ]