Separuh jalan melalui Minggu Hijau

Pelawat "merasakan" dewan desa CMA!

Di tengah-tengah Minggu Hijau ke-69 di Berlin, minat pengunjung terhadap kepakaran serantau dari negeri persekutuan tidak terputus. Persembahan bersama negeri-negeri persekutuan di bawah moto "Marketplace for connoisseurs - taste the diversity of the regions" sekali lagi menjadi tarikan orang ramai di bawah menara radio tahun ini. Kebanyakan pengunjung pameran perdagangan datang ke Dewan 20 pada lima hari pertama pameran itu dan menikmati pelbagai kepakaran dan juadah serantau yang ditawarkan.

Brosur dengan maklumat produk dan resipi amat popular: selepas lima hari pameran itu, CMA melaporkan lebih daripada 100.000 risalah percuma dengan resipi masakan dan maklumat produk. Maklumat mengenai susu, keju, daging dan buah-buahan amat diperlukan. Tetapi brosur untuk kanak-kanak dengan maklumat mengenai produk pertanian juga laris.

Detlef Steinert, CMA-Pressesprecher, zum erfolgreichen Verlauf der ersten Messehälfte in der Halle 20: "In der CMA-Länderhalle ist von Konsumflaute nichts zu spüren und die Besucher geben wieder mehr Geld aus. Allerdings ist für die Messebesucher das Preis-Leistungs-Verhältnis entscheidend. Qualität steht beim Genuss von Lebensmitteln aus heimischer Erzeugung im Mittelpunkt. Die Leute wollen wissen, was sie für ihr Geld bekommen."

Unter dem Hallenmotto "Marktplatz für Genießer - Schmeck' die Vielfalt der Regionen" präsentieren die einzelnen Bundesländer kulinarische Köstlichkeiten aus deutschen Regionen. Noch bis zum 25. Januar können die Messebesucher die Spezialitäten auf der Grünen Woche schmecken und genießen.

Sumber: Berlin [cma]

Komen (0)

Belum ada komen yang diterbitkan di sini

Tulis komen

  1. Hantar komen sebagai tetamu.
Lampiran (0 / 3)
Kongsi lokasi anda